Locked out of heaven

Ojdå... Nu va det söndag... Missat några dagar! Sorry för dissen!
Slapp helg iallafall va fortfarande sjuk i fredags så va bara hemma & chillade.
Lördag så har jag bara vart hemma också.. Kollat sista johan falk med låtsaspappa!
Skitbra!!
Nu ligger jag i sängen & ska snart sova,stallt alarm på 10:00 för att upp & fixa & sen åka till badhuset med familia! :)
Efter badhuset ska jag bara hem & färga håret & ta det lugnt :)
Sen skola på måndag.
Har insett allvaret i skolan nu & har bara 1 & ett halvt år kvar på högstadiet & har inte så jätte bra betyg!!
Så ska kämpa som fan nu & ska fixa det här!
Har bestämmt vad jag ska gå för program för gymnasiet.
Blir Hotell & Resturang på De Geer.
MÅSTE bara måste komma in!!
Så kämpa,kämpa & KÄMPA står på schemat nu!!
Nu = godnatt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0